#1 Wprowadzenie

 

Witam Państwa! 

Nazywam się Ernest Sazón Kozak. Osobom, które interesują się światem wybitnej kuchni moje nazwisko nie jest obce. Jest to tutaj moja pierwsza wiadomość, zatem proszę mi pozwolić, że napiszę o sobie kilka słów. Wszyscy muszą przecież wiedzieć z kim maja do czynienia.

Otóż, jak wskazują na to moje nazwiska mam korzenie hiszpańskie i  polskie. Z tego względu na tym blogu będą pojawiały się tematy w języku polskim i hiszpańskim, żeby moja wiedza mogła dotrzeć do większej ilości wielbicieli mojego kulinarnego talentu.

Wobec tego, że mam wieloletnie doświadczenie w swoim fachu, bo stąpam już po tej ziemi ponad 80 lat to mój geniusz musi być rozpowszechniony we właściwy sposób - przeze mnie samego, rzecz jasna. Tak więc, przy niewielkiej pomocy moich wnuków, pojawiam się dla Państwa, w tym dla mnie nowym środku komunikacji. Mam trochę problemów z tą nową techniką, ale jak zwykle dam radę. Mam jeszcze nie do końca sprecyzowaną koncepcję prowadzenia mojego wywodu, ale jedno jest pewne. Zaczynam prowadzić tego bloga tylko dlatego, żeby ludzie wreszcie mogli znaleźć w tym Internecie coś wartościowego.

Wracając do koncepcji to głównym założeniem jest przekazanie mojego doświadczenia młodym ludziom. Mam również jeszcze kilka innych pomysłów. Sprawa jest rozwojowa. Nie mogę tylko pozwolić aby moje wnuki za dużo się wtrącały. Chcą mnie pouczać ,a zapominają o czyjej wiedzy mają być to wiadomości czy jak tutaj są nazywane: "wpisy".

Jeżeli chodzi o pierwsze moje słowa na tej stronie, to by na dzisiaj wystarczyło. Chciałem podziękować, że Państwo do końca ze mną wytrwali, bo podobno bywam czasami zarozumiałą zrzędą.

Dziękuję i do zobaczenia co tydzień!

 

https://demotywatory.pl/

PS. Mam super wnuków, w szczególności moją ulubienicę Zuzie 😊💓

Komentarze

Popularne posty